HÈRNIA DE DISC I LA QUIROPRÀCTICA

L'hèrnia de disc té una solució total amb la Quiropràctica. Perquè la Quiropràctica corregeix les causes de l'hèrnia. Ja sigui hèrnia cervical o hèrnia lumbar. En la gran majoria dels casos es pot evitar la cirurgia. Si el pacient ja ha passat per quiròfan, i encara té símptomes, la Quiropràctica és altament recomanada perquè evitarà que el pacient tingui una altra hèrnia de disc i la pèrdua d'altura dels discos per deshidratació i també evitarà la degeneració de la columna (artrosi)

Les hèrnies discals se situen entre les 3 raons més comunes per les quals els pacients visiten un Quiropràctic.

Sentir alleujament dels símptomes com el dolor, i el formigueig s'obté normalment amb molta rapidesa i la persona recupera la seva funcionalitat. El disc herniat es reabsorbeix i cicatritza com qualsevol altre teixit i es pot evitar que el disc perdi el seu gruix i alçada perquè en el futur la persona no pateixi les conseqüències del desgast. La gran majoria de casos que es tracten amb la Quiropràctica eviten completament la cirurgia. La cirurgia només està indicada si la persona està experimentant atròfia muscular o pèrdua del control de l'aparell urinari o excretor en els casos de lumbars.

LES CAUSES DE LA HÈRNIA

Per entendre per què la Quiropràctica és la millor opció per a l'hèrnia discal s'han d'entendre les diferències entre la cura Quiropràctic i el tractament utilitzat per la medicina convencional incloent el massatge.

Una hèrnia discal és un disc que ha esclatat principalment per fallades mecàniques atribuïts a la relació entre dues vèrtebres i per compressió. Així doncs, l'hèrnia és un efecte, és a dir, l'hèrnia és una conseqüència de massa compressió i de mala posició de les vèrtebres. (Imagina un entrepà amb tomàquet i maionesa, si es comprimeix massa, el tomàquet i la maionesa es surten pels costats, això és l'hèrnia de disc.) La Quiropràctica descomprimeix i corregeix la posició de les vèrtebres perquè la part herniada del disc es reabsorbisca. El que es hèrnia és la part interior del disc que és com una gelatina. Si es corregeixen les forces mecàniques incorrectes sobre el teixit, el disc es cura completament. Aquesta és la diferència entre la cura Quiropràctic i tota la resta, que la Quiropràctica corregeix les CAUSES de l'hèrnia i per això es cura.

Tractar els símptomes sense tractar la causa no és efectiu, i per això molta gent que s'opera d'una hèrnia, mesos o anys més tard té una altra, perquè la compressió en la seva columna que és el que està provocant les hèrnies no s'ha corregit.

El disc, en no poder suportar aquestes forces mecàniques, es debilita, es deshidrata i la "gelatina" en el seu interior es surt, normalment posterior i lateralment que és on el disc és més feble. Una hèrnia aquí oprimeix l'arrel del nervi que surt pels forats a banda i banda de la vèrtebres. (Aquestes arrels de nervi que són una continuació de la medul·la, surten i es ramifiquen donant control nerviós a tots els músculs, òrgans i altres teixits.) Si no es corregeix la posició i es descomprimeix la columna, l'hèrnia no pot curar. La Quiropràctica corregeix això. La Quiropràctica descomprimeix la columna vertebral i restableix la posició normal de les vèrtebres perquè l'hèrnia es curi i la persona, en la gran majoria dels casos, sent un gran alleujament molt ràpid, perquè al treure la pressió sobre el nervi cedeix el dolor i el formigueig.

Ara, cal entendre que la medicina convencional té dues eines per a aquesta situació; cirurgia i medicaments, principalment analgèsics, antiinflamatoris, i relaxants musculars. El problema pel qual això no dóna una solució permanent és perquè la compressió persisteix i tot i que la persona s'opera, mesos o anys després, molts d'ells comencen a tenir hèrnia en un altre lloc de la columna. L'ús d'ultrasò, fred, calor, massatge, tracció, i corrents en la gran majoria de casos només donarà un alleujament temporal.

DOLOR

El dolor és produït per l'hèrnia, però l'hèrnia està causada per desajustaments mecànics del sistema musculoesquelètic, la Quiropràctica corregeix aquests desajustos. La Quiropràctica és la millor opció per a l'hèrnia discal amb diferència.

A Estats Units, Canadà així com en molts països Escandinaus el traumatòleg recomana la Quiropràctica als seus pacients amb hèrnia de disc. Aquí a Espanya perquè la Quiropràctica és encara desconeguda per als traumatòlegs i neurocirurgians, els pacients de hèrnia discal no saben que aquesta opció existeix.

Si tens hèrnia discal, La Quiropràctica és altament recomanada i t'ajudarà a llarg termini a evitar la degeneració.

Si vostè té hèrnia discal o protusió hi farem ajudar, se li farà un reconeixement i se li explicaran totes les opcions perquè vostè mateix pugui decidir. A la consulta amb els models anatòmics, i els seus radiografies o ressonància se li explicarà exactament com el seu hèrnia es recuperarà.

Cap teràpia que no corregeixi les causes pot donar solució a una hèrnia discal a llarg termini, o frenar la degeneració.

Truqui a la consulta , porti les seves radiografies i se li explicarà tot amb detall i sense cap compromís.